Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή/και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, είτε επειδή αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία παραγγελίας ή εντοπίσατε πρόβλημα σε κάποιο προϊόν, είτε επειδή αλλάξατε γνώμη.
Προϋποθέσεις για περιπτώσεις προβλήματος με τη διαδικασία της παραγγελίας ή το ίδιο το προϊόν
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Chronologie:
- Πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία)
- Υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από τη Chronologie σε συνεργασία με τους προμηθευτές της. Δεν εμπίπτουν σε αυτή την περίπτωση προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπό του.
Θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή-αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.
Προϋποθέσεις για περιπτώσεις αλλαγής γνώμης
Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που προμηθευτήκατε από τη Chronologie, τα προϊόντα θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) κατά την παράδοση.
Για προϊόντα τα οποία δεν είναι ήδη στο στοκ της εταιρείας μας και τα οποία προμηθευόμαστε επί τούτου κατόπιν εντολής παραγγελίας και προκαταβολής εκ μέρους του πελάτη, η προκαταβολή δεν επιστρέφεται και διατηρούμε το δικαίωμα, κατά την απόλυτη κρίση μας, να αρνηθούμε την επιστροφή του προϊόντος μετά την εξόφλησή του.
Τρόποι Επιστροφής – Αντικατάστασης
Για παραλαβή του από εμάς, θα ενημερώνεστε για το κόστος παραλαβής μέσω μεταφορικής της επιλογής σας με δικά σας έξοδα.
Επιστροφή Χρημάτων σε περιπτώσεις Επιστροφής Προϊόντων
Στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με έναν από τους εξής τρόπους:
- με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας ή
- με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.
Όροι που αφορούν όλες τις παραπάνω περιπτώσεις:
- Σε κάθε περίπτωση από τις παραπάνω, κάθε επιστροφή ή/και αντικατάσταση θα πρέπει να πραγματοποιείται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
- Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η Chronologie αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση του, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις.
Τέλος, η Chronologie διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών της, οποτεδήποτε, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στο chronologie.gr.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής ή/και αντικατάστασης προϊόντος, εφόσον αυτό πραγματοποιηθεί εντός της τεθείσης στο παρόν προθεσμίας, θα πρέπει να διαπιστώνεται η τυχόν ελαττωματικότητα σχετικά με τη λειτουργία ή ποιότητα του προϊόντος από εξειδικευμένο πρόσωπο της Chronologie εντός 7 ημερών και εν συνεχεία να ενημερωθεί ο αγοραστής προκειμένου να ακολουθηθεί η αντίστοιχη διαδικασία επιστροφής είτε ακύρωσης.